مدیر عامل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی :
مدیر عامل پشتیبانی امور دام استان با اشاره به افزایش قیمت مرغ از توزیع مرغ منجمد در فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی استان به منظورجلوگیری از سودجویی دلالان وتنظیم بازارخبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 06 March 2016
به گزارش تابناک رضوی ، سید احمد دلقندی گفت: توزیع کنندگان مرغ منجمد می توانند مرغ راکیلویی چهار هزار و 500 تومان بخرند و پنج هزار تومان به مصرف کنندگان در مشهد و پنج هزار و 100 تومان در شهرستان ها عرضه کنند.
وی با بیان این که ذخیره مرغ به میزان لازم در استان انجام شده ومحدودیتی در این زمینه نداریم عنوان کرد: اگر استقبال ازطرح توزیع مرغ در استان خوب باشد و با کمبود مرغ هم مواجه شویم از سایر استان ها تامین خواهد شد.دلقندی تصریح کرد: توزیع مرغ منجمد از امروز در استان آغاز می شود وهدف از اجرای این طرح تنظیم بازار مرغ ،کاهش قیمت آن وکوتاه کردن دست دلالان وسود جویان از بازار است.
وی در پاسخ به خراسان که پیش بینی می کنید با توزیع مرغ منجمد قیمت مرغ چگونه باشد؟ افزود: با اجرای طرح توزیع مرغ منجمد در بازار نرخ مرغ گرم کاهش خواهد یافت.مدیر عامل پشتیبانی امور دام استان خراسان رضوی ادامه داد: توزیع مرغ منجمد تا زمانی که در بازارنیاز باشد ادامه خواهد داشت.

علی بیات-خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار