در روزهای نخست تعطیلات نوروزی رقم خورد
سخنگوی ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی از ورود 2 میلیون و 347 هزار نفر به مشهد و 3 میلیون و 493 هزار نفر به این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 22 March 2016
خبرگزاری فارس: ورود 3 میلیون و 493 هزار مسافر به خراسان رضوی









 به گزارش تابناک رضوی محمدحسن واحدی  اظهار کرد: با شروع مانور خدمت طرح نوروزی از تاریخ 25 اسفند سال 94 تا مورخ یکم فروردین ماه سال جاری در کل استان 3 میلیون و 493 هزار مسافر آمار ورودی‌های ما بوده است که از این تعداد 2 میلیون و 347 هزار نفر به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

سخنگوی ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی با اشاره به آمار ورودی مسافران از طریق سامانه‌های مختلف حمل و نقل به مشهد، افزود: 78 هزار نفر از طریق سامانه حمل و نقل هوایی، 168 هزار نفر از طریق سیستم ریلی، 242 هزار نفر از طریق ناوگان جاده‌ای، اتوبوس و همچنین مابقی آمار از طریق وسایل حمل و نقل شخصی به مشهد سفر کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در خصوص وضعیت اقامتگاه‌های کلان‌شهر مشهد مقدس در این ایام خاطرنشان کرد: با آغاز طرح مانور خدمت نوروزی باید گفت تا دیروز برای کل استان 390 هزار نفرشب خواب و برای مشهد مقدس 330 هزار نفرشب خواب پیش‌بینی کرده‌ایم که بیش از 90 درصد این مراکز تا دیروز ظرفیت آنها اشغال شده است.

وی در پایان تصریح کرد: به لحاظ درصدی 92 درصد هتل‌ها، 93 درصد هتل‌آپارتمان‌ها، 100 درصد مهمان‌پذیرها، 90 درصد مدارس آموزش و پرورش، 90 درصد کمپ‌های شهرداری و 100 درصد اقامتگاه‌های اوقاف و امور خیریه توسط زائرین پر شده است، با این نگرش آمار ورودی مسافران به نسبت سال گذشته در همین مقطع هشت درصد افزایش داشته است.
منبع:فارس
برچسب ها: زائر ، سفرهای نوروزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار