رئیس جدید هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی باید در جودو فراملی و فراآسیایی عمل کند و این استان می‌تواند مهد جودوی آسیا باشد.
کد خبر: ۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 13 April 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، حسین محمودی در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان رضوی که در تالار اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: جودو به نسبت ورزش‌های دیگر جامعه بزرگی ندارد اما دارای جامعه‌ای کیفی و اخلاق‌مدار است که دست از تلاش بر نمی‌دارد.

وی افزود: رأی اعتماد جامعه جودو مسئولیت سنگینی را به ما محول کرده است و از این پس به فکر کالبدشکافی مجمع نیستیم و از تمام اعضای مجمع کمک می‌گیریم.

محمودی عنوان کرد: هیچ خط قرمزی برای ما وجود ندارد و تمام خانواده جودو با همدلی و همزبانی با کار خود برای رسیدن جودو خراسان رضوی به جایگاه اصلی خود تلاش می‌کنند و به فکر حضور در عرصه‌های بین‌المللی هستیم.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی تاکید کرد: باید به پیشکسوتان توجه شود زیرا در خراسان رضوی قهرمانان ارزنده‌ای برای کمک به جوانان وجود دارد، همچنین باید به ظرفیت‌های شهرستان‌های استان توجه و آنها را از نزدیک بررسی کرد.

وی ادامه داد: امکانات سخت‌افزاری بسیاری در استان وجود دارد و می‌توانیم با همکاری آستان‌قدس مشکلات را برطرف کنیم، همچنین در جودو به بانوان استان که سهم بزرگی در افتخار‌آفرینی برای استان دارند، توجه ویژه‌ای داریم.

محمودی تصریح کرد: خراسان رضوی باید در جودو فراملی و فراآسیایی عمل کند، خراسان رضوی می‌تواند مهد جودوی آسیا باشد، همچنین می‌توان از ورزشکاران چوخه برای رشته جودو استفاده کرد و با استعدادیابی در مناطق مختلف استان از تمام ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی اظهار داشت: هیئت بدون نگاه جمعی و انتقال فکر موفق نمی‌شود به همین دلیل نقدپذیری در مدیریت جدید وجود دارد اما نباید نقد در راستای منافع شخصی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات و برنامه‌های مختلف در استان در سطح ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌شود که در همین راستا برای تامین حامی مالی اقدامات لازم انجام شده است.

محمودی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش قهرمانی، توسعه جودو در استان و استعدادیابی از اهداف اصلی است، همچنین در ماه‌های آینده آکادمی جودو دانشگاه فردوسی راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار