فرماندار خلیل‌آباد گفت: بر لزوم تجهیز خانه‌های بهداشت در روستاهای خلیل‌آباد و تأمین اعتبار تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۲۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 12 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، مجتبی شاکری در گردهمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل‌آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه 70 درصد جمعیت شهرستان خلیل‌آباد روستایی هستند باید شبکه بهداشت و درمان با تجهیزات بروز در خانه‌های بهداشت روستاها خدماتی درمانی بهتری ارائه بدهد.
وی با بیان اینکه حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید متحول شد، یکی از نشانه‌های مثبت و قابل‌تقدیر دولت در حوزه سلامت را سهم پایین مردم در پرداخت هزینه‌های درمان دانست و گفت: امروزه شاهد عدالت درمان در کشور هستیم.
فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه شبکه بهداشت در روستاها باید دوره‌های آموزشی در خصوص سلامت خانواده برگزار کند، افزود: عملیات ساختمانی بیمارستان 32 تخت خوابی خلیل‌آباد با هزینه 8 میلیارد تومان به پایان رسیده است.
شاکری ادامه داد: مبلغ 4 میلیارد تومان جهت تجهیز این بیمارستان اعتبار نیاز است که دانشگاه علوم پزشکی استان باید نسبت به تجهیز این بیمارستان که آرزوی دیرینه مردم شهرستان خلیل‌آباد است، اقدام کند.
وی با بیان اینکه فضای شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوابگوی حجم مراجعات مردم نیست گفت: امیدواریم هر چه زودتر با تأمین اعتبارات بیمارستان 32 تختخوابی خلیل‌آباد، مردم طعم شیرین خدمات در حوزه بهداشت و درمان را بچشند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار