کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بيان اين مطلب كه هنوز نمی‌توانم راجع به آینده صحبتی کنم، گفت: اهل بازارگرمی نبوده و نیستم و چند پیشنهاد دارم، اما فعلا ترجیح می‌دهم تنها به استراحت بپردازم.
کد خبر: ۲۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 21 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، رضا عنایتی گفت: از ناحیه گونه و فک در بازی با ملوان دچار شکستگی شدم و برای درمان به تهران می‌روم.
وي افزود: بازی با ملوان از عجایب بود و خوشحالم که به نتیجه دلخواه رسیدیم. از دقیقه 10 بازی هم درد شدیدی احساس می‌کردم اما به هر طریقی بود تا پایان برای سیاه‌جامگان در زمین ماندم. متاسفانه این روزها درد شدیدی در صورتم احساس می‌کنم و منتظرم تا از شنبه روند درمانی آن آغاز شود.
عنایتی راجع به فصلی که گذشت و اینکه اصلا تیمداری سیاه‌جامگان به این نحو صحیح است یا نه، گفت: فصل بسیار سختی را گذراندیم. واقعیت امر این است که مدیریت سیاه‌جامگان هم به این نتیجه رسیده که تنها تیمداری کردن واقعا در این شرایط سخت است. امیدواری به این است که همچون هفته ماقبل بازی ملوان که تمامی مسئولان به شکل خودجوش حامی ما شدند، در ادامه نیز حمایت خود را ادامه دهند. اتفاقا به یکی از مسئولان گفتیم که اگر این حمایت‌ها همیشگی باشد بدون شک می‌توانیم تیمی در حد رسیدن به سهمیه آسیا ببندیم.
کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در سال گذشته، عباسی فشار زیادی تحمل کرد و اگر قرار باشد باز هم مسئولان بی‌تفاوت باشند سیاه‌جامگان شرایط سختی در ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: عنايتي ، سياه جامگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار