دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: کمبود اقامتگاه‌های ارزان یکی از مشکلات مهم مشهد است که باید ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای این موضوع اقدام اساسی انجام دهد.
کد خبر: ۲۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 16 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، رجبعلی لباف خانیکی در مراسم اختتامیه فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی اظهار داشت: امسال نظم و انضباط در ستاد اجرایی خدمات سفر به خوبی مشاهده شد و در مجموع می‌توان گفت که این ستاد بسیار موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: اقدامات در نوروز امسال به دو بخش ستادی و شهرستانی تقسیم و از 25 اسفندماه گذشته فعالیت‌های ستادی در دبیرخانه آغاز و جلسات متعددی برگزار شد و در روزهای اول و دوم فروردین ماه جلساتی را برگزار کردیم و همه این موارد سبب شد که خدمات مناسبی به زائران ارائه شود و به مراتب شکایت کمتری از زائران نسبت به سال گذشته دریافت کنیم.

به گفته وی یکی از مشکلات مشهد در ایام نوروز مسئله کمبود اقامتگاه‌های ارزان بود که در این راستا شهرداری با تجهیز کمپ غدیر این مسئله را جبران کرد اما انتظار می‌رود تا ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای این موضوع اقدام اساسی را انجام دهد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: به لحاظ تامین مواد غذایی نیز کمبودی در نوروز 94 وجود نداشت و وضعیت ترافیک و رفت و آمدها به نسبت سال گذشته مناسب‌تر بود.

لباف خانیکی بیان کرد: مرور نقاط قوت و ضعف‌ها می‌تواند راهنمای مسئولان باشد تا در سال‌های آینده به صورت مطلوب‌تر از زائران نوروزی پذیرایی و استقبال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار