رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از 100 میلیون تومان در مشهد کشف شد.
کد خبر: ۲۴۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 14 June 2016

به گزارشتابناك رضوي، علی باخرد رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار كرد: در مراحل اجرای طرح تشدید مبارزه با کالاهای قاچاق در بخش عرضه، بازرس های سازمان صنعت، معدن و تجارت محموله لوازم خانگی قاچاق ساخت کشور ایتالیا به قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان را در یک واحد باربری حاشیه مشهد مقدس کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: محموله کشف شده شامل انواع سرویس ظروف و قابلمه بود که از استان کردستان به قصد عرضه در شهر مشهد حمل شده بود.

وی عنوان کرد: طبق صورتجلسه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافته و پرونده تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

باخرد در انتها بیان كرد : از فروردین امسال تاکنون طی بازرسی های انجام شده ۱۲۷فقره پرونده کالای قاچاق به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، توسط بازرس های سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل و متخلفین اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

منبع: پرستوها

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار