معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:
معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ایجاد سه مرکز درمان سرپایی سرطان در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 09 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمدهادی سعید مدقق عصر امروز در نشست‌خبری هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به بهره برداری از بیمارستان علوی، گفت: انتظار داریم امسال حدود شش بیمارستان جدید افتتاح بشود.

وی با بیان این مطلب که افزایش مراجعه بیماران روستایی به بیمارستان ها نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به ما است، اظهار کرد: برای نظارت بر خدمات درمانی برنامه های متعددی مانند 1000بازدید و اعتبار بخشی به بیمارستان ها و مراکز درمانی اجرا کرده ایم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به بهسازی اورژانس متمرکز قائم، از ایجاد سه مرکز درمان سرپایی سرطان در مشهد خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای تاسیس یک مرکز خدمات جامع سرطان در مشهد هستیم.

مدفق در ادامه با اشاره به توسعه خدمات درمانی در بعد کمی و کیفی در طی دو سال اخیر، بیان کرد: بیمارستان فوق تخصصی علی‌اکبر برای اطفال پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد داشته، همچنین، بیمار ستان امام خمینی(ره) فریمان جایگزین بیمارستان فرسوده این شهرستان بوده و بیمارستان خلیل آباد تحویل دانشگاه شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان از برنامه ریزی برای ساخت یک بیمارستان هزار تختخوابی با حمایت ایتالیا در مشهد مقدس خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار