استاندار خراسان رضوی گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی خراسان رضوی در اختیار بخش خصوصی است.
کد خبر: ۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹ 26 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان ظهر در بیست و ششمین جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه استانی اظهار داشت: بیش از 6 هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان داریم که 92 درصد متعلق به بخش خصوصی است و در ابتدای سال 93 نرخ بیکاری 10.5 درصد بود که در انتهای سال به 8 درصد رسید و در تلاش هستیم تا در سال 94 نرخ بیکاری به 5 درصد برسد.

وی یکی از بزرگترین دغدغه مدیران اجرایی کشور را بحث سرمایه گذاری و اشتغال دانست و گفت: سرمایه‌گذاری و اشتغال لازمه مدیریت در تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور هستند و در صورتی که با عدالت اجتماعی همراه شوند، می‌توانند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند.

استاندار خراسان رضوی ‌اقدامات دولت یازدهم را موازی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: جذب سرمایه گذاری در استان، افزایش ضریب اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی از جمله فعالیت‌های دولت یازدهم بوده که موازی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 94 مجوز برای بیش از هزار و 340 پروژه اقتصادی و تولیدی صادر شده که بیش از هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری برای استان را به دنبال داشته است.

استاندار خراسان رضوی شعار سال 94 را مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و گفت: با همدلی و همزبانی دولت و اقشار مختلف جامعه می‌توان وضعیت فضاهای کسب و کار را بهبود بخشید و نرخ بیکاری را کاهش داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار