جشن عیدی امام جواد(ع) در جوار ثامن‌الحجج (ع)
همزمان با شب میلاد میوه دل امام رضا(ع) تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با تساوی برابر داماش گیلان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۲۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 28 April 2015

به گزارش تابناک از مشهد ، تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد عصر امروز با تساوی با داماش گیلان 39 امتیازه شد تا در رتبه نخست گروه «ب» لیگ دسته اول، قرار گرفته و صعودش به لیگ برتر مسجل شود.

تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد موفق شد با تساوی یک بر یک مقابل داماش گیلان در هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جواز صعود به لیگ برتر را از این گروه کسب کند.

در این دیدار که از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز شده بود، ابتدا حسین زامهران در دقیقه ۲۵ سیاه‌جامگان را پیش انداخت اما افشین چاوشی کاپیتان داماش، در دقیقه ۵۳ کار را به تساوی کشاند.

جالب اینکه در وقتهای اضافه و حدود یک دقیقه پیش از سوت پایان داور ، گوینده ورزشگاه با بیان جمله «بچه ها خسته نباشید» ، صعود تیم سیاه جامگان را تبریک گفت و دقایقی بعد بود که با سوت داور وسط ، کادر فنی و تماشاچیان به زمین مسابقه دویدند و درحالیکه سر از پا نمی‌شناختند مهاجری سرمربی و عباسی مدیرعامل باشگاه را به نشانه تشویق بر روی شانه کشیدند.

شایان ذکر است شورای تامین استانداری خراسان رضوی با توجه به سوابق و احتمال صعود سیاه جامگان و جشن پیروزی این تیم، مجوز برگزاری این مسابقه در ورزشگاه تختی مشهد را صادر نکرده بود که البته با توجه به اشتیاق مشهدی ها و تمهید سرویس ایاب و ذهاب از 9 نقطه شهر مشهد و نیز رایگان بودن بلیط دیدار ، ورزشگاه ثامن مشهد مملو از جمعیت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار