معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به کمبود سالن ورزشی برای دانش‌آموزان استثنایی گفت: در حال حاضر بیش از 120 هزار دانش‌آموز استثنایی در سراسر کشور داریم که برای این تعداد فقط 15 سالن ورزشی وجود دارد.
کد خبر: ۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴ 04 May 2015
مجید قدمی در حاشیه افتتاح سالن ورزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه دانش‌آموزان استثنایی با کمبود سالن‌های ورزشی مواجه هستند.

وی افزود: در حال حاضر شاهدیم که فقط 15 سالن ورزشی در سراسر کشور به دانش‌آموزان استثنایی اختصاص یافته که پاسخگوی نیاز آنان نیست.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه فراهم‌سازی سالن‌های ورزشی برای دانش‌آموزان استثنایی از مشکلات مهم ما برشمرده می‌شود، گفت: آنچه مسلم بوده تاکنون به منظور توسعه فضای آموزشی دانش‌آموزان استثنایی اقدامات مطلوبی انجام شده اما همچنان تامین فضای ورزشی این دانش‌آموزان از مشکلات مهم ما برشمرده می‌شود.

قدمی با تاکید بر اینکه به منظور توسعه فضای ورزشی دانش‌آموزان استثنایی نیازمند حضور و همکاری هر چه بیشتر خیرین هستیم، یادآور شد: در حال حاضر بیش از 120 هزار دانش‌آموز استثنایی در کشور در حال تحصیل هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع 120 هزار دانش‌آموز استثنایی، 72 هزار دانش‌آموز در مدارس استثنایی و 49 هزار دانش‌آموز در مدارس عادی و به شکل تلفیقی با دیگر دانش‌آموزان در حال تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار