امام جمعه تربت حیدریه گفت: از وظایف مهم نیروی انتظامی تامین امنیت اجتماعی و امنیت اعتقادی شهروندان است که در این حوزه، عملکرد این نیرو مثبت بوده است.
کد خبر: ۳۰۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 06 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی تربت حیدریه با وی افزود: ائمه جمعه و جماعات نیز باید در فرصت های مختلف و به خصوص در ایام خاص نظیر ماه رمضان و یا محرم، مردم را با وظایف این نیرو آشنا کرده و به همکاری با آنها ترغیب سازند.
فرمانده انتظامی تربت حیدریه نیز در این آیین با تاکید بر نقش تبلیغی ائمه جمعه و جماعات در تقویت فضای همکاری و تعامل با نیروی انتظامی گفت: مسجد به عنوان یک پایگاه سنتی و مورد اعتماد شهروندان می تواند در کاهش جرایم و حوادث نقش داشته باشد.
سرهنگ سیدابوالقاسم حیدری مقدم افزود: هر قدر روحانیون با استفاده از اعتبار و نفوذ کلام خود بین شهروندان، آن ها را نسبت به عواقب ناهنجاری های اجتماعی آشناتر کنند، بیشتر شاهد کاهش جرائم و تخلفات متعدد در جامعه خواهیم بود.
امروز در آخرین روز هفته نیروی انتظامی، فرمانده و کارکنان این نیرو در تربت حیدریه با حضور بر مزار شهدای این شهر، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.
در این آیین معنوی که با حضور جمعی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد، حاضران با نثار گل و شست و شوی مزار شهدا با گلاب، با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کردند.
تربت حیدریه 140 آزاده، هزار شهید و 2500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ناحیه انتظامی تربت حیدریه با 2 باب کلانتری، هفت پاسگاه شهری و 2 پاسگاه پلیس راه فعالیت می کند.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار