کتاب«سیری در گلزار مثنوی»همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط انتشارات آستان قدس رضوی با حضور استاد مهدیه الهی قمشه ای نویسنده این اثر رونمایی می شود.
کد خبر: ۳۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶ 10 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «سیری در گلزار مثنوی» نوشته مهدیه الهی قمشه ای توسط این انتشارات درنمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور نگارنده اثر رونمایی و به علاقه مندان عرضه می شود.

این اثر ارزشمند که به شرح ۳۲ حکایت از دفتر نخست مثنوی می‌پردازد، مجموعه درس‌های مثنوی معنوی که خانم الهی قمشه‌ای در سال‌های گذشته در کلاس‌های مختلف به علاقه مندان ارائه کرده‌ است را با زبانی شیرین و شفاهی به خواننده ارائه می کند.

روش شرح مثنوی در کتاب «سیری در گلزار مثنوی» بیان برخی از بیت‌ها و شرح و توضیح نکات دینی، عرفانی و ادبی مربوط به حکایت است که در مراحل مختلف ویرایش کتاب کوشیده شده بیان شیرین و روش شفاهی صاحب اثر حفظ و به خواننده منتقل شود.

این کتاب ۱۸۰ صفحه ای که توسط کامران عباسی تصویرگری شده است، در قطع رقعی و تیراژ یک هزار نسخه به قیمت ۱۵۰هزار ریال همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

انتشارات آستان قدس رضوی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران با برپایی غرفه عمومی واقع در شبستان، غرفه کودک و نوجوان و همچنین غرفه دانشگاهی محصولات فرهنگی خود را در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار