مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: طی تصمیمات متخذه در هیات مدیره سازمان، تمامی بیمارستان های تامین اجتماعی در سطح کشور سه ستاره می شود.
کد خبر: ۳۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 10 May 2015
مهدی درخشان، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی، در جمع مسوولان بیمارستان فارابی مشهد، افزود: طی روندی سه ساله، به دنبال ارتقای هتلینگ بیمارستانی هستیم تا بتوانیم رضایتمندی هرچه بیشتر بیماران را فراهم کنیم.

وی با اشاره به ارتباطات طولانی و پیچیده بودن مدیریت در بیمارستان‌ها خاطرنشان کرد: درصددیم تا با اجرای طرحی جامع، بسیاری از مشکلات در حوزه مکاتبات اداری و کمبود نیروی انسانی را رفع کنیم.

درخشان استقرار سیستم «هیس»- his- را گامی بزرگ در سیستم مدیریتی برشمرد و گفت: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین هدف ایجاد سیستم «هیس»، استفاده مدیریتی و تصمیم‌گیری در سطح کلان سازمان بر مبنای داده‌های واقعی و لحظه‌ای است.

وی همچنین به مناسبت روز مامایی، از ایجاد رضایت درونی شخص، به عنوان مهم‌ترین شاخصه، در زندگی اجتماعی افراد سخن گفت و تصریح کرد: صاحب‌نظران در بحث روانشناسی مدیریتی تاکید دارند که رضایت درونی مهم‌ترین عامل محرک فعالیت است و در حرفه مامایی این مساله به‌گونه‌ای شاخص‌تر خواهد بود.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی از نشاط و شادابی محیط کار به عنوان اصلی تأثیرگذار در زندگی اجتماعی افراد یاد کرد و گفت: میزان شادابی و نشاط در محیط کاری می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روابط خانوادگی و به‌تبع آن، انگیزه کاری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار