معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی در استان ۲۳ پروژه اجرا شده است که این موارد نمونه‌ای از اقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
کد خبر: ۳۶۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 27 January 2017

به گزارش  تابناک رضوی  به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سیدمحمدحسین بحرینی طوسی در نخستین همایش تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تالار رازی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت:  اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل یک مکتب و فرهنگ است و این موضوع جز فرهنگ ایرانیان بوده است.
ظوسی افزود: موضوع سلامت و درمان در پیشگیری و درمان از مهمترین موضوعات است چرا که سلامت جامعه شاخصه اصلی جامعه در موضوعات مختلف است و امکان پویاسازی در اقتصاد را فراهم می‌کند.
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در اثر تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی علیه ایران مسئولان کشوری با چالش روبرو شدند که یکی از این چالش‌‍‌ها در حوزه دارو وتجهیزات بود که سبب شده تا با کمبود داروها و تجهیزات و گرانی روبرو  شویم که از این رو برای تغییر ساختار در این گونه‌ بحران‌ها اجرای اقتصاد مفاومتی کمک می‌کند و سبب می‌شود تا در آینده نیز کشور را واکسینه کند.
بحرینی طوسی خاطرنشان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی در استان 23 پروژه اجرا شده است که این موارد نمونه‌ای از اقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و بی‌شک پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی از خروج ارز و اعزام بیمار به خارج از کشور جلوگیری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار