چهارمين همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان در سطح بين‌المللي با حضور كشورهاي آلمان، روسيه، اسپانيا، سوئد، کره جنوبی، فنلاند، مجارستان و ارمنستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷ 30 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا مهردوست ، مسؤول دبيرخانه چهارمين همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان از برگزاري اين همايش در سطح بين‌المللي با حضور كشورهاي آلمان، روسيه، اسپانيا، سوئد، کره جنوبی، فنلاند، مجارستان و ارمنستان خبر داد.
  مهردوست با اعلام اين خبر افزود: چهارمين دوره همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان روزهاي 24 و 25 بهمن‌ماه سال جاري در مشهد مقدس برگزار مي‌شود.
وي اضافه كرد: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی دکتر اخوندی و قطع‌نامه سومين دوره همايش، با نظر به استقبال خوب مهندسان، متخصصان، دانشگاهيان و عموم علاقه‌مندان از دوره‌هاي قبلي همايش و همچنين ابراز تمايل بخش زيادي از شركت‌هاي داخلي و خارجي براي حضور در همايش و نمايشگاه جانبي، با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مراجع ذي‌ربط و اخذ مجوزهاي لازم، اين دوره از همايش در سطح بين‌المللي برگزار مي‌شود.
مسؤول دبيرخانه چهارمين همايش فن‌آوري‌هاي نوين صنعت ساختمان با اشاره به اهميت اعتبار اين همايش براي صنعت ساختمان و جامعه مهندسي كشور، اظهار داشت: در این دوره میهماناني از کشورهاي کره جنوبی، روسیه، ارمنستان، سوئد، فنلاند، مجارستان، اسپانیا و آلمان جهت حضور در نمايشگاه جانبي و كارگاه‌هاي آموزشي حضور خواهند داشت.
وي اعلام كرد: اين همايش در نوع خود يكي از معدود رويدادهاي تخصصي مهندسي ساختمان در كشور است كه به مقوله توسعه پايدار و فن‌آوري‌هاي نوين ساختماني در اين حوزه مي‌پردازد و تمامي شركت‌هايي كه در اين بخش محصولات و خروجي‌هايي دارند، مي‌توانند به معرض ديد عموم بگذارند.
مهردوست اظهار اميدواري كرد: اميد است با برگزاري اين همايش در سطح بين‌المللي هم راهي براي آگاهي از آخرين دستاوردهاي صنعت ساختمان باز شود و هم متخصصان و شركت‌هاي داخلي بتوانند با تبادل نظر و ارتباط با ساير شركت‌هاي خارجي، از اين محصولات و دستاوردهاي بهره‌برداري كافي داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار