اقامه نماز در 30 بوستان شهر مشهد از ابتدای خردادماه به طور رسمی برپا خواهد شد و تا 15 مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 22 May 2015
مدیر مناطق معاونت فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء در 30 پارک مشهد اقامه خواهد شد.

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجتبی مجد فریمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: هم زمان با مناسب شدن وضعیت جوی و حضور شهروندان در بوستان‌های سطح شهر مشهد، برای چندمین سال پیاپی نمازجماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء در 30 پارک شهر مقدس مشهد که با مسجد و نمازخانه فاصله دارند، با حضور شهروندان در اول وقت شرعی اقامه خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری نماز جماعت با توجه به تاکید فراوان آن در آموزه‌های دینی و قرآنی و نیز آثار و برکات کثیری که در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی دارد، بر هیچ کس پوشیده نیست. به ویژه آن که این امر علاوه برآثار معنوی، دارای آثار اخلاقی و تربیتی، سیاسی و به ویژه ابعاد اجتماعی منحصر به فردی است که در هیچ اجتماعی قابل رویت نیست.

مدیر مناطق معاونت فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: از این رو شهرداری مشهد با توجه به اهداف و وظایف فرهنگی و اجتماعی خود، نسبت به آماده‌سازی و برگزاری نماز جماعت در بوستان‌های منتخب سطح شهر اقدام می‌نماید.

مجد خاطر نشان کرد: اقامه نماز در 30 بوستان شهر مشهد از ابتدای خردادماه به طور رسمی برپا خواهد شد و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

به گفته وی، در حدود 30 درصد از این بوستان ها نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء و مابقی صرفا نمازجماعت مغرب و عشاء اقامه خواهد شد.

مدیر مناطق معاونت فرهنگی شهرداری مشهد از بیان احکام، سخنرانی دینی و تربیتی و بزرگداشت مناسبت‌ها در بین‌الصلاتین اشاره کرد و افزود: در این مرحله تلاش شده است تا از ظرفیت و توان مجموعه‌های مردمی و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی محله استفاده شده و نقش شهرداری، صرفا حمایت و همکاری در برپایی این فریضه الهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار