معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: همایش ملی رسانه‌ و گردشگری خرداد ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 26 May 2015
علیرضا حاتمی در نشست خبری همایش ملی رسانه‌ و گردشگری اظهار کرد: همایش ملی رسانه و گردشگری به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصحاب رسانه و اهداف رسانه‌های استان است و سازمان‌ها و ادارات مختلفی با این موضوع در ارتباط هستند.

وی افزود: امیدواریم به وسیله این همایش حرکتی در زمینه گردشگری و ارتقای ظرفیت‌های استان داشته باشیم و بتوانیم قدرت رسانه را در بحث ایجاد توسعه و نظارت بر توسعه نشان دهیم.

حاتمی عنوان کرد: تعداد رسانه‌ها در کشور‌های مختلف یکی از عوامل توسعه است و وجود رسانه‌های فعال و پرسشگر در هر کشور و منطقه به پیشرفت کشور کمک می‌کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این دوره و دوره‌های آتی این همایش مقالات و راهکار‌های پیشنهادی بررسی می‌شود و بدین وسیله برای ایفای تأثیرگذارتر نقش رسانه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانان این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی، رئیس جهاد دانشگاهی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هستند، همچنین سخنرانانی در حوزه ارتباطات و میراث فرهنگی از جمله علی‌اصغر محکی، مژگان عظیمی و محمود احمدی در این مراسم به سخنرانی می‌پردازند.

حاتمی تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش شناسایی حوزه‌های مختلف گردشگری به وسیله رسانه و نمایش ظرفیت رسانه‌های استان خراسان رضوی است. همچنین فصلی جدید در زمینه رسانه و گردشگری در استان ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار