یک گام دیگر تا ارایه لیست نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد‌
کد خبر: ۴۰۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 14 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،پس از سه مرحله بررسی سوابق و توانمندی های نامزدهای انتخاباتی در جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی، لیست نهایی این جبهه برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد از بین ۳۲ نامزد راه یافته به مرحله چهارم، انتخاب خواهند شد.
سید جلال فیاضی؛ رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی از برگزاری جلسه شورای مرکزی این جبهه با حضور نمایندگان بیش از ۱۵ حزب،جمعیت و تشکل های قانونی عضو رسمی جبهه مذکور در شامگاه شنبه نوزدهم فروردین ماه خبر داد.
در این جلسه دبیر کمیته انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گزارشی از روند بررسی سوابق و توانمندیهای نامزدهای شورای اسلامی شهر مشهد در ستاد مذکور ارایه نمود، بر این اساس از تعداد ۱۲۰ نامزد اولیه، طی سه مرحله بررسی و پالایش،تعداد ۳۲ نفر که حائز شرایط بیشتری با معیارها و شاخص های مد نظر جبهه پیروان می باشند،به مرحله چهارم دعوت خواهند شد.
همچنین در این جلسه نامه جامعه انجمن های اسلامی اصناف مشهد مبنی بر تقاضای حضور مجدد در جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با حضور نماینده تشکل مربوطه مورد بررسی وتاییدشورای مرکزی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار