جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
همایش بصیرت‌افزایی خادمان بسیجی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی افزود:
دولت بی‌ولایت صلابت ندارد و امت متصل به ولایت شکست ندارد و خطاب این سخن عموم مردم هستند و این سخن شیعه و سنی ندارد.
وی گفت : اتصال امت با ولایت سبب پایداری این نظام و انقلاب شده است و دشمنان این مرزم و بوم چنین چیزی را نمی‌خواهد.
حاج صادقی گفت :بسیجیان خطاب به فتنه‌گران می‌گویند مگر ما بمیریم که شما بخواهید کوچکترین غلطی بکنید و دشمن در تاریخ می‌گوید اسلام را جز مسلمانان تضعیف کردند و امروز هم می‌گویند مردم با حرکت در مسیر ولایت در اشتباه هستند و هرگز نباید اجازه دهیم که به ولایت فقیه اهانت کنند.
وی خاطر نشان کرد: این ملت همیشه در تمامی شرایط سخت و آسان منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل می‌پوشانند و چنین رئیس جمهوری می‌خواهند که به ۹ بند ایشان در بحث برجام به‌درستی عمل کنند.
وی افزود:بایدمواظب فتنه‌ها، مقدس‌معاب‌ها و ولایت‌مدارنماها باشیم و اگر در هر کجا احساس زاویه با ولایت کردیم آنجا خط قرمز ما ولایت‌مداران بسیجی است.
ملت ایران با انتخابی دشمن‌کش، شاد کننده قلب‌های مطهر امام رضا(ع)، امام زمان(عج)، شهدا و ایثارگران و ناراحت‌کننده آمریکا و اسرائیل خواهند بود.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:بزرگترین ایراد به مسئولان کنونی این است که چرا به مردم به‌ویژه محرومان خدمت نمی‌کنید؟ نباید بگذاریم که با روحیه جهادی و انقلابی مردم بازی شود و همین مردم بودند که در سال ۸۸ ولایت‌پذیری حقیقی به جهان نشان دادند و امروز هم صحبت از فتنه ۹۶ می‌کنند و خطاب به آن‌ها می‌گوییم که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید، زیرا این ملت هیچگاه فریب مکر و حیله دشمنان را نمی‌خورد.
وی گفت :هر ۴ رئیس جمهوری که پس از ارتحال امام راحل(ره) در راس کار اجرایی بودند خطاها و اشتباهاتی داشتند و حتی در کار و تصمیم مقام معظم رهبری دخالت می‌کردند و صحبت‌هایی همچون شورای رهبری مطرح می‌شد، در صورتیکه که رهبری شورایی نیست و امیدواریم که پنجمین نفر به معنای حقیقی مطیع امر ولایت و خادم مردم باشد.
این ملت کسی را می‌خواهند که نسبت به مردم مهربان باشد و نسبت به دشمن خشن باشد، نه آنکه با دشمن بخندد و با هموطن خود خشن باشد.
در پایان خاطر نشان کرد : باراک اوباما گفت که با توافق برجام انرژی هسته‌ای ایران برای همیشه تعطیل شد و خطاب به او و همه دشمنان این مرز و بوم می‌گوییم غلط می‌کنید که بخواهید چنین کاری بکنید و کسی که بخواهد با دشمن سازش کند سرباز خوبی در مسیر ولایت نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار