معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: با وجود اینکه بیش از 60 درصد واحدهای اقامتی در خراسان رضوی وجود دارد، اما سال گذشته کمترین شکایت از واحدهای اقامتی این استان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۴۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 01 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سیدجواد موسوی در حاشیه نشست ستاد اجرایی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان اظهار کرد: با وجود اینکه بیش از 60 درصد واحدهای اقامتی در خراسان رضوی وجود دارد، اما سال گذشته کمترین شکایت از واحدهای اقامتی این استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: در سال همدلی و همزبانی برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران و گردشگرانی که به مشهد مقدس سفر می‌کنند، واحدهای اقامتی این استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب به زائران و گردشگران را دارند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: سال گذشته، بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی در سطح استان صورت گرفت که همین امر هماهنگی‌های بهتری را در برای ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به زائران و گردشگران ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران و گردشگران در تابستان سال 94 اندیشیده شده و تاسیسات گردشگری استان از جمله واحدهای اقامتی آماده پذیرایی از گردشگران تابستانی مشهد مقدس هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار