معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم‌های نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 01 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام سید جلال حسینی در گفت‌وگو با فارس ضمن تشریح وی‍ژه برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و همچنین بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: آستان قدس رضوی در آستانه این مناسبت‌ها ویژه برنامه‌هایی به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر زائران و عاشقان اهل بیت (ع) تدارک دیده است.

وی افزود: سلسله جلسات تبیین معارف مهدوی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) با حضور حجج الاسلام فرزانه، رئیسی و کازرونی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی یادآور شد: همچنین پیش از اقامه نماز، مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) نیز در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حسینی از برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت یک بامداد چهارشنبه سیزدهم خرداد در صحن جامع رضوی با حضور زائران و مجاوران برگزار می‌شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام ماندگاری است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه قرائت دعای کمیل در شب نیمه شعبان از فضیلت‌های بسیاری برخوردار بوده، گفت: در مراسم احیاء نیمه شعبان دعای کمیل نیز در حرم مطهر رضوی قرائت می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی از برگزاری جشن روز میلاد دوازدهمین امام همام شیعیان در تالار اماکن متبرکه با حضور آیت الله واعظ طبسی خبر داد و اظهار کرد: این جشن عمومی بوده و زائران و مجاوران می‌توانند شرکت کنند و در این جشن آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و مسئولان کشوری و استانی در این مراسم که ساعت 9:30 برگزار می‌شود، حضور دارند.

حسینی با اشاره به بیست و ششمین سالگرد عروج امام راحل گفت: مراسمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی برای بیست و ششمین سالگرد عروج روحانی امام راحل در روز پنجشنبه چهاردهم خرداد ماه در رواق امام خمینی (ره) و در ساعت 17:30 برگزار می‌شود که سخنران آن آیت‌الله کازرونی، عضو مجلس خبرگان رهبری است.

وی عنوان کرد: همچنین در روز جمعه پانزدهم خرداد مراسمی برای گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین سال 42 برگزار شده که این مراسم نیز در ساعت 17:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار