سه سارق كه با حمله به منزلی مسكونی اقدام به سرقت یك میلیارد ریال طلا كرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 01 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح این عملیات ضربتی گفت: اواخر فروردین ماه امسال دو مرد و زنی جوان كه نقاب بر چهره داشتند به منزلی مسكونی در منطقه كاظم آباد مشهد وارد شدند. در این هجوم شبانه آنها صاحبخانه را غافلگیر كرده و با توسل به زور و تهدید طلاهای موجود در این خانه كه یك میلیارد ریال ارزش داشت را به سرقت بردند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: درپی اعلام شكایت مالباخته پرونده ای در كلانتری كاظم آباد مشهد تشكیل شد و به دستور مقام قضایی كارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند موضوع را به طور ویژه پی گیری كنند.

وی خاطر نشان كرد: كارآگاهان پلیس با تحققیات علمی و بررسی سرنخ های موجود توانستند دو تن از عاملان این سرقت ها كه زن و مرد جوانی هستند را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

عملیات تعقیب و مراقبت برای دستگیری متهمان آغاز و پس از چند شبانه روز كار پلیسی، متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: متهمان كه در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو نداشتند به ارتكاب سرقت به عنف طلا به ارزش یك میلیارد ریال از منزل مسكونی اعتراف و همدست خود را به پلیس معرفی كردند.

وی گفت: كارآگاهان پلیس بلافاصله متهم دیگر پرونده را تحت تعقیب قرار داده و توانستند او رادر مخفیگاهش دستگیر كنند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم گفت: تحقیقات گسترده پلیسی از متهمان پرونده كه احتمال می رود مرتكب دیگر جرایم نیز شده باشند ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار