خبرگزاري ميانمار گزارش داد نيروهاي امداد و نجات اين کشور اجساد بيست و شش مسافر ديگر هواپيماي نظامي اين کشور را که چهارشنبه شب در سواحل جنوبي اين کشور سقوط کرد، از آب گرفتند.
کد خبر: ۴۳۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 12 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری میانمار،به اين ترتيب شمار مسافران اين هواپيما که اجسادشان کشف شده است به پنجاه و نه نفر رسيد که بيست و شش نفر آنها مرد، بيست و سه نفرشان زن و نه نفرشان کودک هستند در حالي که يک جسد هنوز تشخيص هويت نشده است. خبرگزاري ميانمار به نقل از يک منبع نظامي بلندپايه اعلام کرد در ميان اجساد کشف شده دو افسر و دو سرباز وجود دارند. اجساد تازه کشف شده به بيمارستان نظامي داويي فرستاده شدند تا مورد بررسي قرار گيرند.
بهبود شرايط آب و هوايي در روز يکشنبه عمليات تجسس نيروهاي امداد و نجات ميانمار را در سواحل جنوبي اين کشور تسريع کرد. در حال حاضر نه کشتي، پنج هواپيما و دو بالگرد نظامي به همراه چندين قايق غيرنظامي براي پيدا کردن اجساد مسافران هواپيماي سقوط کرده تلاش مي کنند.
به گزارش خبرگزاري شين هوا از رانگون، هواپيماي نظامي ميانمار حامل يکصد و بيست و دو سرنشين از جمله يکصد و هشت نظامي و اعضاي خانواده هاي آنها و همچنين چهارده خدمه چهارشنبه شب در سواحل جنوبي اين کشور سقوط کرد. اين هواپيما  چهارشنبه شب از شهر مرگوي به مقصد رانگون به پرواز درآمده بود اما تماس  اين هواپيما با برج مراقبت دقايقي پس از برخاستن از فرودگاه قطع شد.

منبع: سایت کن نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار