به كمك يك فرد خير؛
مسوول امور مددكاري مجمع خيرين سلامت همدان گفت: به كمك يك فرد خير 35 نفر از بيماران سخت‌درمان نيازمند در همدان بعد از ماه رمضان به مشهد مقدس اعزام مي‌َشوند.
کد خبر: ۴۴۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 17 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری فارس،حمید شاکری‌صفت امروز ، با برگزاری یکصد و دوازدهمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در این جلسه پرونده 12 بیمار بررسی شدکه از این تعداد هشت بیمار مبتلا به سرطان و چهار نفر جزو سایر بیماران بودند.

وی از مساعدت بلاعوض 120 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت به بیماران سخت درمان خبر داد و افزود: 130 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه و 130 میلیون ریال تخفیف از سایر مراکز جزو مصوبات یکصد و دوازدهمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان بود.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به اینکه چهار نفر از بیماران زیرپوشش طرح «سخاوت» قرار گرفتند، گفت: چهار بیمار نیز در طرح «طعم مهربانی» حمایت شدند.

وی  خاطرنشان کرد:‌در جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان حامی معزز طرح «سخاوت» ضمن پذیرش و تقبل هزینه درمان ماهیانه چهار بیمار سخت درمان نیازمند، درخواست کرد که بعد از عید سعید فطر 35 نفر از بیماران سخت‌درمان نیازمند (ظرفیت یک اتوبوس ) زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان را با پرداخت تمام هزینه‌ها به مشهد مقدس اعزام کند.

شاکری‌صفت با بیان اینکه جمعه هفته گذشته یکصد پرس غذا به بیماران سخت‌درمان نیازمند دارای سوء تغذیه  توزیع شد که هزینه این عمل خداپسندانه از طرف خیرین تامین شده بود، افزود: در ماه رمضان 110 پرس غذای اهدایی دو نفر از خیرین بین خانواده بیماران سخت درمان نیازمند دارای سوء تغذیه توزیع شد.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: نیکوکاران در صورت تمایل به مشارکت در طرح «طعم مهربانی» می‌توانند با شماره 38264405 تماس بگیرند و یا با شماره کارت  6037991199528096 مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند تا اقدامات لازم برای مساعدت‌ صورت گیرد.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع از اقشار بسیار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه هستند که حتی برای تأمین حداقل معاش خانواده مشکل جدی دارند، افزود: این افراد باید از لحاظ تغذیه و مواد غذایی تقویت شوند تا عوارض مصرف داروها بویژه داروهای شیمی‌درمانی در آنها به حداقل برسد.

وی افزود:‌ مجمع خیرین سلامت می‌تواند در قالب «طعم مهربانی» با حمایت خیرین محترم بسته‌ای از تغذیه مورد نیاز بیماران از قبیل سبزیجات، میوه، حبوبات،گوشت سفید و قرمز و یا غذای گرم را تهیه و در اختیار بیمار قرار دهد.

شاکری‌صفت گفت: می‌توان با تخصیص نذورات مختلف خود و یا شب‌های جمعه و سایر مناسبت‌ها به جای توزیع گل، شیرینی، خرما، شکلات و... به منظور شادی روح اموات، مبالغی را در «طرح طعم مهربانی» هزینه کنیم و با رفع نگرانی دردمندان، روح اموات خود را شاد و خداوند متعال را از عمل خودمان خشنود کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار