رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) مشهد، وضعیت جسمانی اکثر زائران خارجی بستری در این مرکز را پایدار و مطلوب اعلام کرد.
کد خبر: ۴۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 08 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از وب‌دا، عبدالله بهرامی اظهار کرد: در پی بروز علائم تهوع، سرگیجه، افت فشار خون و افت هوشیاری جمعی از زائران عرب زبان از کشور عربستان در یکی از هتل‌های مشهد تاکنون 32 بیمار شامل 15 زن و مرد و 17 کودک به این مرکز مراجعه کردند که با اقدامات مراقبتی و درمانی، در حال حاضر اکثر این بیماران در وضعیت جسمانی پایدار و مطلوب قرار دارند و ممکن است در صورت ادامه روند بهبودی، تعدادی از آنها تا پایان وقت امروز مرخص شوند.

بهرامی با اشاره به اینکه از این تعداد بیمار بستری، سه کودک صبح امروز و بقیه روز گذشته با علائم مشابه دراین مرکز بستری شده‌‌اند، خاطرنشان کرد: علت اصلی بروز این بیماری در زائران در دست بررسی است و پس از دریافت نتیجه، به اطلاع عموم می‌رسد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این تعداد بیمار بستری، در پی این عارضه متاسفانه چهار کودک سه تا 14 ساله جان خود را از دست دادند که سه تن از این کودکان در بیمارستان امام رضا(ع) و یک کودک دیگر نیز در بیمارستان موسی‌بن جعفر(ع) فوت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار