رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رئیس کمیسیون امنیت ملس مجلس گفت: بالا بودن سود تسهیلات بانکی که بعضاٌ ۲۵ تا ۳۰ درصد است، سبب توقف رشد و تعطیلی واحدهای صنعتی شده است.
کد خبر: ۴۵۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 01 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سیدعلاءالدین بروجردی در نشست‌خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: بالابودن سود تسهیلات بانکی که بعضا 25 تا 30 درصد است، سبب توقف رشد و تعطیلی واحدهای صنعتی شده، زیرا سود دریافتی منطقی از یک واحد صنعتی در همین حد 25 تا 30 درصد است، اگر قرار باشد سود کار به سود اقساط بانکی برود پس چطور کارخانه خود را اداره کند، دولت باید تدبیر جدی برای رفع مشکل کند.
نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: با توجه به درخواست مردمی در زمینه رفع عدم وجود پوشش شبکه‌های تلویزیونی در برخی مناطق بخش‌های مرکزی، سرولایت و میان جلگه، مقرر شد فرمانداری، گزارش لازم را در این زمینه به کمیسیون ارجاع دهد.
بروجردی درباره اعتراض مردم شهر خرو درباره معضل بوی نامطبوع ناشی از فعالیت کارخانه کارتن‌پاژ، تصریح کرد: این موضوع چندساله نارضایتی جدی ایجاد کرده و باید به‌عنوان یک اولویت در تدبیر مسئولان شهرستان نیشابور قرار گیرد و این کار باید تا پایان سال به نتیجه مشخصی برسد.
وی تاکید کرد: نگاه اول کم کردن شیفت کاری کارخانه است، دوم تعطیلی کارخانه و توافق با سرمایه‌گذار برای تادیه خسارت وارده است. آنچه مهم است سرعت حل مسئله بوده که به حالت بحرانی رسیده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره نیاز به ارتقای نیروی انتظامی نیشابور، بیان داشت: بالابردن رده فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و دریافت امکانات و منابع انسانی بیشتر، درخواست اعضای شورای تامین نیشابور است که اعضای کمیسیون با بررسی موارد مطروح برای ایجاد زمینه برای امنیت، پیگیر هستند با توجه به برخی اختیارات فرماندهی ناجا، رفع برخی کاستی‌ها حتمی است.
بروجردی با اشاره به جاذبه گردشگری شهر قدمگاه گفت: متاسفانه زمینه ماندگاری گردشگر مذهبی در آنجا وجود ندارد، نیاز به ایجاد زیرساخت‌های مناسب دارد که در مذاکره با مسئولان دولتی ذیربط درخواست تدبیر مشارکت دولت و بخش خصوصی برای ارتقای وضعیت گردشگری آن شهر و نقاط مشابه در شهرستان نیشابور را داریم.
وی با بیان اینکه قطعا حل معضل حاشیه‌نشینی نیازمند مدیریت هوشمند و تخصیص اعتبار لازم است، خاطرنشان کرد: از معدن ارزشمند فیروزه با سابقه چند هزار ساله، شهر خرو، مناطق حاشیه‌نشین و برخی واحدهای صنعتی بازدید داشتیم و پس از آن موارد و برخی مسائل دیگر چون موضوع ارتقای بخش‌های نیشابور به شهرستان مستقل در جلسه شورای تامین شهرستان با حضور نمایندگان نیشابور در مجلس به طور تفصیلی مورد بحث قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار