شهردار شاندیز به همراه مسئولان این شهرستان با حضور در منزل خانواده شهید معراجی از پدر این شهید دلجویی کرده و مصالحه میان آنها صورت گرفت.
کد خبر: ۴۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 09 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی خبری مبنی بر ضرب و شتم سید محمد معراجی پدر شهید سیدابوالفضل معراجی توسط جواد رجب‌زاده شهردار شاندیز در برخی رسانه‌ها منتشر شد که بر مبنای این خبر یکی از اعضای خانواده معراجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس صحت این خبر را تأیید کرده بود.

خواهر شهید ابوالفضل معراجی در ارتباط با این ضرب و شتم اظهار کرده بود که روز ششم خرداد درب منزل مسکونی ما توسط شهرداری پلمب شده بود که پس از مراجعه به شهرداری و پیگیری موضوع از شخص رجب‌زاده شهردار شاندیز، با واکنش تند وی و سپس ضرب و شتم پدرم توسط شهردار مواجه شدیم.

وی افزود: شهرداری دلیل پلمب را نصب غیرمجاز درب اعلام کرد، چرا که به دلیل وسعت منزل ما 700 متر از منزل خود را 6 سال پیش به شهرداری فروخته‌ بودیم و این در صورتی است که طی این سال‌ها حتی اخطاری مبنی بر غیرمجاز بودن نصب درب به ما اعلام نشده بود.

خبرنگار فارس از روز گذشته تا به امروز با تماس مکرر با شهردار شاندیز پیگیر موضوع ضرب و شتم پدر شهید معراجی بود اما تمام این تماس‌‌ها با عدم پاسخگویی شهردار بی‌نتیجه ماند تا در نهایت امروز این پیگیری‌ها نتیجه داد.

احسان علی‌اکبری، مسئول روابط عمومی شهردار شاندیز در ارتباط با صحت ضرب و شتم پدر شهید معراجی به خبرنگار فارس گفت: متأسفانه در روز گذشته برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر ضرب و شتم پدر شهید معراجی توسط شهردار شاندیز را منتشر کردند و این را به صراحت اعلام می‌کنیم که داستان ضرب و شتم به آن شکلی که منتشر شده نبوده و کذب محض است.

وی افزود: منطق نیز این موضوع را تصدیق می‌کند، چراکه مملکت آنقدر هم بی‌قانون نیست که چنین وقایعی رخ دهد.

مسئول روابط عمومی شهردار شاندیز تصریح کرد: صبح امروز تمام مسئولان شهرستان شاندیز همچون فرماندار، شهردار، امام جمعه با حضور در منزل خانواده معراجی از این پدر شهید دلجویی و مصالحه کردند.

علی‌اکبری یادآور شد: ضرب و شتم به آن شکلی که گفته شده، نبوده و بعضی غرض‌ورزی‌ها در پشت این داستان وجود دارد.

یکی از اعضای خانواده شهید معراجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد دلجویی شهردار شاندیز از پدرش را تأیید کرد و گفت: صبح امروز مسئولان شهرستان شاندیز به همراه شهردار به منزل ما آمده و از پدرم دلجویی کردند.

وی افزود: موضوع نصب درب غیرمجاز نیز با مصالحه میان شهرداری و خانواده شهید معراجی برطرف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار