مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ پایگاه ویژه اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۴۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 13 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدحسین عبداللهی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: برنامه‌های دبیرخانه استان در بحث اوقات فراغت بر محورهای قرآن، نماز، خانواده و برنامه‌های مفرح برنامه ریزی شده است.

عبداللهی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی طرح اوقات فراغت با مدیران کانون‌ها افزود: 1700 کانون در سراسر استان بصورت عمومی مجری این طرح هستند.

وی تصریح کرد: 500 پایگاه اوقات فراغت نیز به‌صورت ویژه تعیین شده و برنامه‌های لازم به آنها ابلاغ شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: اولویت‌های این دبیرخانه در سال 94 علاوه بر برنامه‌های معمول هر ساله در دو محور آمایش سرزمینی و پایش کانون‌ها دنبال خواهد شد.

وی در مورد پایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: این طرح که در واقع رتبه بندی کانون‌ها است در سال‌های قبل نیز اجرا شده لیکن در سال جاری بطور جدی و خاص اجرا خواهد شد.

عبداللهی بیان داشت: در بحث آمایش منطقه‌ای نیز با شناسایی ظرفیت‌های مناطق به دنبال ایجاد کانون در مناطق بی بهره و محروم استان هستیم و در مناطقی که پراکندگی مناسب نیست شرایط را فراهم و کمبودها را برطرف می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به جایگاه خوب کانون‌های استان در کشور بیان داشت: الحمدلله استان خراسان رضوی از نظر تعداد و کیفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور جایگاه خوبی دارد و قصد داریم تا با اجرای طرح آمایش منطقه‌ای تناسب خوبی را در پراکندگی کانون‌ها در استان به وجود آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار