مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به شایعه تبانی با سوریه اظهار تاسف کرد.
کد خبر: ۴۹۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 07 September 2017
به گزارش تابناک : رئیس فدراسیون فوتبال درمورد طرح بحث تبانی در بازی مقابل سوریه توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت : از  شنیدن این بحث از طرف نماینده مردم در مجلس بسیار متاسف شدم و به ایشان می گویم که فوتبال ایران پاک است.

 

مهدی تاج ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از 1994 تا به امروز داشته ایم و طرح موضوع تبانی ، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنها که کارلوس را می شناسند به خوبی می دانند که در مرام ، منش و سابقه حرفه ای کی روش هیچوقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست چرا که او یک مربی بزرگ و معتبر بین المللی است.

 

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا اخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی ، همه و همه دست بهم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند ولی این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایتسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهیم داد.






منبع : خبرداغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار