مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین مشکل امروز هتلدران و اقامتگاه‌های رسمی در مشهد، فعالیت بیش از 3 هزار و 500 خانه زائر غیرمجاز است.
کد خبر: ۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 21 June 2015
محمدحسین زارع‌صفت در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: نسبت به گروهی یا فردی سفر کردن زائران، خدمات ما نیز تغییر می‌کند.

وی با انتقاد از نبود اطلاعات درست از شرایط سفر زائر از مبدا تصریح کرد: در حقیقت باید خدمات سفر ستاد هماهنگی خدمات سفر به زائران از مبداء تا مقصد در نظر گرفته شود اما متاسفانه به علت نبود اطلاع از شرایط مسافر، ما تنها خدمات خود را در طول سفر زائر به خراسان رضوی به ویژه مشهد می‌توانیم، ارائه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه رزرو بلیت و آماده شدن مسافر از نخستین مراحل سفر وی محسوب می‌شود، تاکید کرد: گذران اوقات فراغت مناسب، تامین سوغات فرهنگی و تهیه نیازهای بازار مسافر از دیگر خدمات ماست.

زارع‌صفت افزود: رعایت ملاحظات دینی با شرایط مشهد، استفاده از ابزارهای مدرن و هوشمند، پاسخگویی درست، فعالیت نانوایی‌های سیار، فعالیت پایگاه‌های اورژانس و ... از جمله دیگر اقداماتی است که در راستای ماندگاری بیشتر زائر در مشهد باید به آنها توجه شود.

وی گفت: مهم‌ترین مشکلات بخش اسکان زائر و اقامتگاه‌های رسمی، فعالیت بیش از 3 هزار و 500 خانه زائر غیرمجاز در مشهد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با انتقاد از برخی از رسانه‌ها مبنی بر سیاه‌نمایی مشهد مقدس تاکید کرد: همه دستگاه‌ها در این ستاد تلاش می‌کنند تا در قالب خدمت‌رسانی بهتر به زائران، میزان ماندگاری آنها را نیز افزایش دهند اما متاسفانه برخی از رسانه‌ها وجهه مشهد را با اهداف شخصی خود خراب می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار