مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: تاکنون یک میلیون و 569 هزار کارت هوشمند ملی در این استان صادر شده است.
کد خبر: ۵۱۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 24 October 2017
به گزارش تابناک : سید حسین نیری روز سه شنبه در نشست خبری افزود: این تعداد از مجموع یک میلیون و 733 هزار درخواست صادر شده است.
وی اظهار کرد: در مجموع چهار میلیون و 705 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در خراسان رضوی هستند که تاکنون 37.3 درصد نسبت به دریافت این کارت اقدام کرده اند.
وی گفت: 84 دفتر پیشخوان و پستی در این استان برای دریافت درخواست کارت هوشمند ملی فعالیت دارند که 35 دفتر از این تعداد مربوط به مشهد است.
نیری با بیان اینکه تلاش می شود دفاتر پیشخوان و پستی برای این منظور به 120 دفتر در استان افزایش یابد، افزود: هم اکنون ظرفیت ثبت درخواست روزانه هشت هزار کارت ملی هوشمند فراهم شده ولی از نصف این ظرفیت استفاده می شود.
وی اظهار کرد: کارتهای ملی فعلی که تاریخ اعتبار آنها به پایان رسیده است فقط تا پایان امسال مهلت دارند لذا شهروندان از هم اکنون برای طی مراحل دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند و ارائه درخواست برای این امر را به روزهای پایانی سال موکول نکنند. 
استان خراسان رضوی 6 میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد که چهار میلیون و 705 هزار نفر آنان با بیش از 15 سال سن واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار