بخشدار مرکزی مشهد گفت: باید از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در روستاهای اطراف مشهد جلوگیری شود.
کد خبر: ۵۴۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 24 December 2017
به گزارش تابناک : طاهر رستمی در نشست اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی مشهد اظهارکرد: دهیاران و اعضای شوراها باید با نظارت جدی از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی جلوگیری کنند. 

وی افزود: در صورت هرگونه تخلف، باید برخورد قانونی لازم به عمل آید و از صدور پایانکار قبل از اصلاح نواقص خودداری  شود. 

رستمی با اشاره به تشکیل ۲۲۰ پرونده در کمیسیون ماده ۹۹ و ابلاغ رای جریمه یا قلع بنا و ارسال بیش از ۱۰۰ پرونده دیگر به این کمیسیون تصریح کرد: دهیاران باید ضمن رصد و پیگیری تخلفات و تشکیل پرونده و برخوردهای لازم، پیشگیری و برخورد در مراحل اولیه را در دستور کار قرار دهند چراکه این روش بهتر و کم هزینه تر است. 

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد تاکید کرد: باید در تصمیمات و مصوبات حتما قوانین و ضوابط رعایت شود و در چارچوب وظایف و اختیارات تصمیم گیری شود. 

وی همچنین به اهمیت تصویب بودجه سالیانه دهیاری ها و همچنین دفترچه عوارض توسط شوراها پرداخت و گفت: ضروری است پروژه های نیمه تمام و اولویت دار در بودجه سال ۹۷ لحاظ شود و هرگونه دریافت وجه خارج از دفترچه عوارض سالیانه و یا بهای خدمات خلاف قوانین بوده و طبق ضوابط با آن برخورد خواهد شد. 

رستمی تاکید بر مشارکت جدی دستگاه های اجرایی، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در حل مشکلات حاشیه این شهر بیان کرد: سال گذشته ۴۰۰ هزار مترمربع  آسفالت و جدول گذاری در سطح روستاها انجام شد و امسال نیز ۵۰۰ هزار متر جدول گذاری با همکاری بنیاد مسکن و اختصاص قیر رایگان انجام خواهد شد.




منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار