مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه امروز در مشهد حاشیه‌نشینی وسیعی پیدا شده و مدیریت حاشیه شهر کار دشواری است، گفت: شهرداری و شورای شهر مشهد بهترین اقدامات را در این مناطق انجام داده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 30 June 2015
غلامعلی حدادعادل در آیین افتتاح پروژه‌های شهری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دعوت شهردار مشهد و نمایندگان مردم مشهد در مجلس شاهد افتتاح چندین طرح برای این شهر هستیم؛ به‌ ویژه اینکه طرح‌ها در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسیده است که این نشان از جهت‌گیری شورای شهر و شهرداری مشهد و توجه ویژه به حاشیه شهر دارد.

وی ادامه داد: مشهد امروز در بین شهرهای کشور به‌ ویژه در مسائل فرهنگی و معنوی نمونه است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه امروز در مشهد حاشیه‌نشینی وسیعی پیدا شده و مدیریت این حاشیه شهر کار دشوار است، اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بهترین اقدامات را در این مناطق انجام داده‌اند و من به نمایندگان مردم مشهد در مجلس خسته‌نباشید می‌گویم، چراکه اقدامات خوبی انجام شده است و این شهر با این اقدامات در 10 سال آینده رشد بسیار خوبی خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: سالن مطالعات نیز مورد افتتاح قرار گرفت که این امر کمک بسیاری به رشد مطالعه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار