مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان با بیان اینکه بودجه امسال سیاه‌جامگان ۷ میلیارد تومان است، گفت: بقاء در لیگ برتر فوتبال مهمترین هدف سیاه‌جامگان است.
کد خبر: ۵۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 04 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدرضا عباسی در گفت‌‍وگو با تسنیم، اظهار داشت: امروز بازیکنان و اعضاء کادر فنی سیاه‌جامگان به اردوی سرعین اعزام می‌شوند که با‌ توجه به اینکه رضا عنایتی و داسیلوا به این تیم پیوسته است؛ این دو بازیکن امروز به‌جمع بازیکنان در سرعین می‌پیوندند.

مدیر‌عامل باشگاه سیاه‌جامگان ابوسلم خراسان با بیان اینکه اردوی دوم سیاه‌جامگانی‌ها از فردا در سرعین آغاز می‌شود، افزود: اعضای هیئت مدیره باشگاه در سفر کوتاهی که به دبی داشتند با مسئولان آل اسپورت جهت تدارک پیراهن‌های بازیکنان جلساتی را برگزار کردند که در همین راستا با حشمت مهاجرانی جهت گرفتن مشاوره‌هایی دیداری داشتند.

عباسی بیان کرد: با‌توجه به اینکه حشمت مهاجرانی یکی از قدیمی‌های فوتبال خراسان است و در دبی اقامت دارد، وی با یک شرکت هواپیمایی جهت اسپانسرینگ مذاکراتی داشته که تاکنون این مسائل در حد صحبت بوده است؛ نکته‌ای که وجود دارد این است که امسال مجموعه‌های زنجیره‌ای «باما» حامی سیاه‌جامگان خراسان نیست.

وی تصریح کرد: در بحث نقل‌ و انتقالات باشگاه سیاه‌جامگان در فصل جدید از 12 بازیکن فصل گذشته سیاه جامگان در رده امید و بزرگسال برای این فصل استفاده کرده‌ایم؛ تاکنون با تنها با یکی از بازیکنان پدیده به نام بازاچ صحبت کرده بودیم و با هیچ بازیکن دیگری از پدیده نه صحبت کرده‌ایم و نه بنای صحبت داریم.

مدیر‌عامل باشگاه سیاه‌جامگان ابوسلم خراسان گفت: برای فصل جدید مبلغی بالغ بر 7 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم که با‌توجه به جذب بازیکنانی که داشته‌ایم شاید مقداری این مقدار افزایش یابد اما نکته‌ای که وجود دارد این است که بودجه فصل گذشته سیاه‌جامگان سه میلیارد و دویست میلیون تومان بوده که امیدواریم بتوانیم امسال نیز کم خرج‌ترین تیم لیگ باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار