مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی اعلام کرد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی با بیان اینکه تاکنون 30هزار نفر در استان از طرح هدفمندی یارانه‌ها حذف شده‌اند گفت: افرادی که به اشتباه حذف شده‌اند، مجددا یارانه آنان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 21 July 2015
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌رضوی در رابطه با دلایلی که گاهی منجر به قطع یارانه برخی افراد با سطح اقتصادی پایین می‌شود، گفت: نکته‌ای که شهروندان باید به آن توجه کنند، این است که در پرداخت یارانه فقط سطح اقتصادی خود فرد مطرح نیست.
محمود احمدی  بیان کرد: گاهی اوقات زیر‌گروه این افراد معامله‌ای را انجام می‌‌دهند ‌یا درآمدهایی ‌دارند که منجر به قطع یارانه‌شان می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که به اشتباه یارانه آنان قطع شده‌، تاکنون بسیار اندک بوده است، اظهار کرد: تاکنون سی‌هزار نفر در خراسان‌رضوی از طرح هدفمندی یارانه‌ها حذف شده‌اند و افرادی که به اشتباه از این طرح حذف شده‌اند، مجددا یارانه آنان پرداخت شده است.
احمدی در رابطه با واریز یارانه‌ ماه‌هایی که به اشتباه قطع شده و به افراد پرداخت نشده است، گفت: اگر یارانه افراد به اشتباه قطع شده باشد، حقوق آنان استیفا خواهد شد.
وی همچنین در‌خصوص اینکه افرادی که به ‌پرداخت‌نشدن یارانه خود اعتراض دارند یا یارانه آنان به‌اشتباه قطع شده است‌، بیان کرد: این افراد می‌توانند به تارنمای یارانه‌١٠، به
http://www.yaraneh10.ir/prs  مراجعه کرده و اعتراض خود را در این سامانه ثبت می‌کنند که بعد از دریافت شماره پیگیری با این افراد تماس گرفته می‌شود.
وی در رابطه با دور جدید حذف یارانه‌ها و نحوه شناسایی این افراد بیان کرد: این اقدام از مرکز و مستقیما انجام می‌شود و استان‌ها دخالتی در این امر ندارند.
احمدی همچنین به شهرآرا خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دولت شناسایی و حذف سه دهک بالای جامعه است که این اقدام به‌مرور زمان در‌حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار