معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح در چهار دهه که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۶۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 23 July 2015
امیرسرتیپ محمد حسن باقری در همایش نکوداشت اسوه‌های ایثار در هتل معین اظهار کرد: نیروهای مسلح در چهار دهه که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشته‌اند و در جنگ تحمیلی اگرچه به ظاهر صدام در مقابل ما قرار داشت اما 36 کشور جهان از این رژیم بعثی حمایت می‌کردند تا با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند.

وی افزود: کارنامه قبولی نیروهای مسلح با فداکاری و ایثار شهدا مهر تعالی آن زده شد و نیروهای مسلح در مقابل دشمن‌های قسم خورده ما از نظر سخت‌افزاری در موقعیت برتر قرار نداشتند بلکه ایمان به خدا سبب شد تا آنها در این عرصه بتوانند نشان دهند که اعتقاد به خداوند عامل برتری در تمام عرصه‌ها است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: در بین نیروهای مسلح نیروی انتظامی ماموریت متفاوتی دارد چرا که در تمامی گستره کشور حضور پررنگی داشته و ماموریت‌های این نهاد با زندگی روزمره مردم عجین است.

وی گفت: اگر امروز در جمهوری اسلامی شاهد امنیت مثال‌زدنی هستیم این امنیت و عزت حاصل کارنامه موفق نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌هایش است که البته شهدا در انجام این ماموریت خطیر نقش عمده‌ای دارند.

امیر باقری اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی با صرف هزینه‌های هنگفت طرح‌های متفاوتی را برای ایجاد ناامنی در کشور به کار بسته‌اند که البته با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح به این مهم دست نیافته‌اند.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهدا به تکلیفی که در قبال انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند عمل کرده‌اند و در بازار شهادت مسیر استقامت را پیمودند و با خداوند معامله کردند امروز هم ما در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها تکلیف داریم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به نسل‌های آینده الگوی خوبی معرفی کنیم شهدا بهترین الگو هستند و و امروز هم ما در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها تکلیف داریم.

امیر باقری اظهار داشت: زندگی شهدا کتابی است که درس‌های متعددی برای زندگی ما دارد و امروز فرزندان غیور شهدا پرچم پدرانشان را در دست گرفته‌اند که البته تداوم این راه کار دشواری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار