جوان ٢٤ساله‌ای که به جرم سرقت از منازل دستگیر شده‌ است، اعتر‌اف کرد که برای کمک به پدر ورشکسته‌اش دست به سرقت زده است.
کد خبر: ۶۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 28 July 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، گزارش‌های مختلفی از سرقت منازل به پلیس می‌رسد؛ سرقت‌هایی که همگی به یک شیوه و در غیاب صاحب‌خانه‌ها صورت می‌گیرد.

صاحبان منازل بولوار شهید صیاد شیرازی کلافه از این سرقت‌ها دست به دامن پلیس می‌شوند و تحقیقات نشان می‌دهد که سارق در آخرین سرقتش بیست‌میلیون تومان طلا‌، یک دستگاه دوربین دیجیتالی، مقداری وجه‌نقد و دیگر لوازم را به سرقت برده است.

تحقیقات پلیسی آغاز شد و سرنخ‌های موجود یکی‌‌یکی بررسی می‌شد تا اینکه یکی از مال‌باختگان فیلمی از دوربین مداربسته منزل مسکونی‌اش را برای پلیس آورد که طبق آن مشخص شد پسر جوانی بسیار حرفه‌ای و شیادانه خود را به درون منزل مال‌باخته می‌کشاند و بدون اینکه متوجه شود‌ آن خانه مجهز به دوربین مداربسته است، اقدام به سرقت می‌کند.

با دسترسی پلیس به این سرنخ مهم، سارق که جوانی ٢٤ساله است، شناسایی و دستگیر ‌شده و به مقر انتظامی منتقل می‌شود.متهم در بازجویی‌های پلیسی اظهار می‌کند: «‌اشتباهات پدرش در برنامه‌ریزی‌های کاری باعث شد تا ورشکست شود و او به‌خاطر جبران ضعف‌های اقتصادی که از این بابت متوجه خانواده‌اش شده، تصمیم می‌گیرد دست به سرقت از منازل مسکونی زده و به پدرش کمک کند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار