رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: غربی‌ها با رفتار خود خانواده را از هم پاشاندند و انسان را از جمع و خانواده جدا کردند و گفتند افراد می‌توانند از طریق لذات دنیوی به آرامش برسند، در حالی که بدون خانواده رسیدن به آرامش محال است.
کد خبر: ۶۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 30 July 2015
داوود گودرزی در افتتاحیه اولین دوره تخصصی خط امام در مسائل زنان و خانواده در حرم مطهر رضوی با اشاره به اهداف این دوره، اظهار داشت: مشخص شدن وظیفه زنان و خانواده و جایگاهشان در مبارزه با جنگ نرم و همچنین ترسیم موضوع زنان و خانواده و رسیدن به راهکار عملیاتی از اهداف اولین دوره تخصصی خط امام در مسائل زنان و خانواده است.

وی، خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: شما باید به مبلغانی تبدیل شوید که مسائل فرهنگی را درک کرده و از طریق فعالیت‌های واقعی و مجازی به سایرین انتقال دهید.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: زن «نه شرقی و نه غربی» زنی است که در عین اینکه باید عفیف و محجبه باشد، می‌تواند در بطن و مرکز اجتماع حضور داشته باشد که اگر چنین شود دیگر به‌ عنوان ابزار و وسیله به وی نگاه نمی‌شود.

گودرزی با طرح این سئوال که اسلام در ارتباط با زن چه می‌گوید، بیان کرد: شما به‌ عنوان زن «نه شرقی و نه غربی» باید فهم درستی از آموزه‌های اسلامی پیدا کرده و آن را به سایرین انتقال دهید.

وی با اشاره به اینکه گاهی در ارتباط با خانواده بدفهمی‌هایی وجود دارد، توضیح داد:‌ غربی‌ها با رفتار خود خانواده را از هم پاشاندند و انسان را از جمع و خانواده جدا کردند و گفتند افراد می‌توانند از طریق لذات دنیوی به آرامش برسند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه آرامش بدون وجود خانواده میسر نمی‌شود، اظهار کرد: وقتی خانواده نباشد رسیدن به آرامش محال می‌شود.

گودرزی یادآور شد: غرب ما را متهم به محدود کردن آزادی می‌کند و خود را مهد آزادی می‌داند، درحالی که به حرف‌های خود نیز پایبند نیست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اهمیت ازدواج، بحث واسطه‌گری در این امر و نکوهش مسئله طلاق در اسلام، افزود: اسلام می‌خواهد هر طور شده خانواده را نگه دارد که اگر این امر صورت گیرد باید عزت و آرامش زن در خانواده فراهم شود.

گودرزی با طرح این سئوال که افقی که دختران دانشجو برای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود ترسیم کرده‌اند چیست؟ متذکر شد:‌ گاهی دیده می‌شود دانشجویان راه را به خطا می‌روند و به بهانه فعالیت در زمینه جنگ نرم از تشکیل خانواده فراری می‌شوند که این مسئله درست نیست.

وی با تأکید بر اینکه زنان باید فرزندان انقلابی برای جامعه تربیت کنند، اضافه کرد: خواهران بسیجی باید هم عنصر تأثیرگذار در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی باشند و هم به‌ عنوان یک زن خانه‌دار و موفق در خانه حاضر شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان تبیین کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب باید آرمان‌های انقلاب را از نسل اول و دوم بگیرند و به آیندگان منتقل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار