دبیر ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدگفت: ز ابتدای اسفندماه 93 الی 15 فرودرین ماه 94 با هیچ گونه درخواست و صدور مجوز حفاری طرح‌های توسعه به جز موارد اضطراری و انشعابات شخصی در سامانه حفاری موافقت نمی شود.
کد خبر: ۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴ 22 February 2015

حمید رضا باقری در جلسه ستاد هماهنگی استقبال از بهار که در محل شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: نظارت بر اتمام مرمت و جمع آوری کارگاه‌های حفاری سطح شهر که باید تا نیمه اسفندماه 93 انجام شود بر عهده معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد است تا نوروز زیبایی را برای زائرین و مجاورین رقم بزنیم.

وی ادامه داد: نظارت بر همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح، پاکسازی، ایمن سازی، زیباسازی و حصارکشی کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های حفاری ادامه دارد و نظارت بر حصارکشی و ایمن‌سازی کلیه محل‌های حفاری شده با نصب علائم هشداردهنده ، نوار خطر ، چراغ چشمک زن و تابلو هدایت ترافیک نیز عمده موارد مهمی است که باید توسط این عضو ستاد استقبال از بهار اجرایی شود.

وی تصریح کرد: همچنین در پروژه میدان شهدا باید فعالیت‌های مهمی صورت بگیرد چرا که در این مکان در ایام نوروز برنامه‌های ویژه و مطرحی برگزار می شود وتعیین تکلیف و بهره برداری از پارکینگ‌های اطراف میدان شهدا با هماهنگی نمایندگان معاونت فرهنگی، سازمان ترافیک و مدیریت روابط عمومی، حصارکشی مناسب جهت این پروژه، هماهنگی با مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر امور خدمات شهری برای جانمایی و نصب سرویس‌های بهداشتی در پارکینگ‌های موقت و اتمام عملیات بهسازی پیاده روها و معابر نیز برنامه‌هایی است که باید تا پایان اسفندماه عملیاتی شود.

باقری ادامه داد: پاکسازی، ایمن سازی، زیباسازی و حصارکشی کارگاه‌های پروژه‌های توسعه خط یک و احداث خط 2 و پروژه‌های حفاری تونل انرژی نیز وظایفی است که برای شرکت قطارشهری پیش بینی شده است تا شاهد هیچگونه نازیبایی در شهر مشهد نباشیم.

وی تصریح کرد: همچنین سازمان عمران برای استقبال از بهار 94 باید لکه گیری آسفالت مناطق مورد نیاز، آماده باش ماشین آلات و امکانات برای کمک در صورت نیاز، پاکسازی، ایمن سازی، زیباسازی و حصارکشی مناسب کارگاه تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام و اجرای تسطیح و آماده سازی زمین‌ها جهت تخصیص آن به پارکینگ موقت را در راس امور و برنامه‌های خود قرار دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار