جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی
جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در محکومیت هتک حیثیت مقدسات دینی و نبی مکرم اسلام(ص) بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵ 23 January 2015

به گزارش تابناک متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال برای هدایت و رستگاری نوع بشر هزاران پیامبر را مبعوث نموده است. در میان پیامبران پنج نفر اولولعزم و صاحب کتاب هستند. نبی مکرم اسلام که خاتم انبیا ست، دو ثقل بزرگ یعنی کتاب و اهل بیت خود را برای هدایت و راهنمایی بشر باقی گذاشت. مبانی عمیق علمی، وحی و فطری که در قران و معارف اهل بیت علیه السلام است، خیل عظیمی از مشتاقان را در اطراف و اکناف جهان به خود جذب نموده است . طرفداران دین مبین اسلام بیش از پیش رو به افزایش است، به طوری که آینده را عصر اسلام و مسلمین میدانند.

بنابراین دشمن و استکبار جهانی هیمنه و هژمونی خود را از ناحیه اسلام و مسلمین شدیدا در خطر می بینند و برای رهایی از نابودی و اضمحلال دست به کار هر توطئه ای شده است. گاه با تهاجم فرهنگی به مبانی قیدتی و فرهنگی و ارزش های ملی و دینی ، زمانی به وسیله کمک به گروه های به ظاهر اسلامی و متعصب و افراطی همچون داعش، القاعده ،بوکوحرام و... و گاه با توهین به ارزش های دینی، انقلابی و مقدسات اسلامی، درصدد انتقام گیری از این دین و آیین هستند.

حرکت مذبوحانه اخیر نشریه فرانسوی در توهین به نبی مکرم اسلام از اقدامات ناشیانه و خصمانه دشمن می باشد که شدیداً آن را محکوم می کنیم و از همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان انتظار داریم، نسبت به این اقدام وقیحانه فرانسوی ها فریاد اعتراض بلند نمایند.

از دولت جمهوری اسلامی ایران نیز قاطعانه خواستار پیگیری موضوع از طریق مجاری دیپلماتیک دولت فرانسه می باشیم تا در آینده هیچکس جرات هتاکی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و مقدسات دینی را پیدا نکند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار