فرمانده سپاه تایباد:
فرمانده سپاه ناحیه تایباد گفت: 120 نفر از مشتاقان شیعه و سنی شهرستان با سه دستگاه اتوبوس از شهرستان مرزی تایباد به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 03 August 2015
حسن نعمتی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور با اشاره به اعزام 120 نفر از مشتاقان شیعه و سنی شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور، افزود: زائران طی یک هفته علاوه بر زیارت امامزادگان و مضجع شریف امام رضا(ع) از سنگرها و یادمان‌های سرداران شهید و شهیدان همیشه جاوید در غرب کشور بازدید می‌کنند و از نزدیک با رشادت‌ها و دلاوری‌های این عزیزان آشنا می‌شوند.

وی اظهار کرد: ما هر چه داریم از شهیدان و ایثارگران و مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

معاون فرماندار تایباد نیز در این جلسه گفت: آرمان بزرگ شهیدان خدمت به محرومان و پابرهنگان و مستضعفان و حفظ ارزش‌هاست و اگر امروز دیپلماسی قوی ایران اسلامی در مقابل قدرت‌های بزرگ جهانی می‌ایستد و از حقوق هسته‌ای این ملت دفاع می‌کند به برکت خون شهیدان است.

سید مرتضی موسوی‌زارع با بیان اینکه اقتدار و سرافرازی و امنیت کشور مرهون خون شهیدان است، افزود: مهم‌ترین وظیفه آحاد مردم و به ویژه مسئولان نظام حفظ و حراست از دستاورد بزرگ شهیدان یعنی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: رسالت کاروان‌های راهیان نور آشنایی نسل جوان و نوجوان این مرز و بوم با فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است.

موسوی‌زارع گفت: امروز نظام اسلامی مورد هجمه انواع توطئه‌های دشمنان واقع شده و ما مواجه با جنگ نرم دشمن هستیم که یکی از راه‌های مقابله با این جنگ نرم اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار