رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی:
رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان فهیم مهریه‌های خود نذر درمان بیماران خاص و بی‌بضاعت کردند و می‌خواهیم که این طرح را در میان زوجه‌های جوان ترویج دهیم.
کد خبر: ۷۱۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶ 26 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، آرزو حیدریان در همایش زنان، سرمایه‌های اجتماع و تحکیم بنیان خانواده، اظهار داشت: ‌نگاه شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی حمایت از بیماران خاص با حمایت خیران نیک‌اندیش بوده و یکی از حوزه‌ها در امر پژوهش و نیز کارهای انسان‌دوستانه بوده است.

وی افزود: جمعی از خیران نیک‌اندیش را بانوان محترمه تشکیل می‌دهند و یکی از طرح‌های موفق اجرا شده در شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی طرح نذر مهریه بوده است.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی با بیان اینکه جمع زیادی از بانوان فهیم مهریه‌های خود نذر درمان بیماران خاص و بی‌بضاعت کردند، گفت: ارزش ریالی مهریه‌های اهدا شده در این حوزه بالغ بر یک میلیارد تومان توسط بیش از ۲۰۰ خانم ساکن خراسان رضوی که بیشتر آن‌ها بانوان مشهدی هستند بوده است، بانوان مشارکت‌کننده از یک سکه تا کل مهریه خود را در این راه خیر و خداپسندانه بخشیده‌اند.

حیدریان با بیان اینکه می‌خواهیم حضور جوانان را در کارها و امورات خیر و خداپسندانه پررنگ‌تر از گذشته کنیم، تصریح کرد: تاکنون جمع‌ کثیری از بانوان که اکثر آن‌ها در سنین ۵۰ سال به بالا هستند مهریه‌های خود نذر این کار خیر و خداپسندانه کردند، اما می‌خواهیم طبق دستور مقام معظم رهبری حضور جوانان را در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه پررنگ‌تر از گذشته کنیم و می‌خواهیم که طرح نذر مهریه را در میان زوجه‌های جوان ترویج دهیم.

وی تاکید کرد: طرح یک به علاوه یک یکی دیگر از طرح‌های اجرا شده موفق شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی بوده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف بوده که در سطح مدارس استان اجرا شده است و در این طرح به موضوعات مسواک، تغذیه سالم، بهداشت و دیگر موضوعات حوزه سلامت پرداخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار