فرماندار کاشمر:
فرماندار کاشمر از دهیاران خواست تا تبیین و رسیدگی به امور فرهنگی در روستا را به عنوان وظیفه اصلی خود در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۷۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 05 August 2015
مهدی فروزان در دیدار دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان با امام جمعه کاشمر اظهار داشت: دهیار در سایه تعامل و همدلی با سایر مسئولان در روستا باید در راستای ارتقای جایگاه فرهنگ در بخش‌های مختلف در سطح روستا تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار دهیاران و شوراهای اسلامی در راستای پیگیری امور مربوط به روستا یادآور شد: با توجه به ابلاغ حکم دهیاران به عنوان رابطین ستاد نماز جمعه در روستا، می‌طلبد که دهیاران در راستای برنامه‌ریزی برای حضور پرشور روستائیان در نماز جمعه اقدام کنند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای حضور اقشار مختلف در نماز جمعه دارد، خاطرنشان کرد: دهیاران در این راستا به عنوان یک بازوی تبلیغی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با تأکید بر افزایش تعامل و هم‌فکری دهیار، روحانی، شورا و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج به منظور هدایت و راهبردی مسائل فرهنگی تصریح کرد: قطعا تقویت موضوعات و مباحث فرهنگی در روستاها به عنوان عامل اصلی جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند نقش اساسی ایفا کند.

این گزارش حاکی است در این جلسه برای 28 دهیار بخش مرکزی کاشمر احکامی با عنوان رابطین ستاد نماز جمعه اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار