همزمان با گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی مشهد؛
مراسم وداع با ۲ شهید گمنام در شهرک شهید رجایی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 09 August 2015
همزمان با ورود پیکرهای پاک و مطهر 13 شهید گمنام خط شکن به مشهد مقدس به منظور تشییع در روز شهادت حضرت امام صادق (ع)، پیکر مطهر دو شهید گمنام در مراسم پرفیض گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی شهرک شهید رجایی در شب شهادت ‌امام جعفر صادق (ع)، شمع این محفل نورانی و پرفیض خواهند بود.

مراسم شب شهادت حضرت امام صادق (ع)، با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران، اقشار مختلف مردم، مدیران و مسئولان مشهد، روحانیون و علماء برجسته از جمله حضرت آیت‌الله سیدان و حضرت آیت‌الله تهرانی و جمع کثیری از دلدادگان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت در خیابان پورسینا (بازه شیخ) واقع در منطقه شهرک شهید رجایی برگزار می‌شود.

سخنران اصلی این مراسم حجت‌الاسلام و‌المسلمین پژمانفر نماینده مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی است و این مراسم با مداحی حاج کاظم غلامشاهی در روز دوشنبه 19 مردادماه همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع فاطمه الزهراء(س)، واقع در شهرک شهید رجایی نبش پورسینا 19 برگزار خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با نماینده کمیته جست‌وجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی، پیکر مطهر دو شهید گمنام در این مراسم حضور خواهند یافت و شمع نوارنی این محفل معنوی خواهند بود و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ضمن عزاداری برای رئیس مکتب جعفری با این دو شهید گمنام خط شکن وداع خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار