رئیس پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار خبر داد:
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با افزایش گرایش مردم سبزوار به استفاده از CNG حدود ۲۰ میلیون و ۲۴۶ هزار لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 10 August 2015
عیسی افتخاری در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه در 4 ماه نخست سال جاری مقدار 117 میلیون و 115 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره در سطح منطقه توزیع و مصرف شده است، اظهار داشت: مصرف بنزین در این مدت 51 میلیون و 32 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مقدار 1.6 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مصرف نفت سفید 2.24 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، افزود: مصرف نفت سفید در منطقه شهرستان سبزوار در 4 ماه نخست سال 4 میلیون و 921 هزار لیتر برآورد شده است.

وی با اشاره به کاهش 4.1 درصدی میزان مصرف نفت گاز و و کاهش 6.57 درصدی نفت کوره در 4 ماهه اول سال جاری در شهرستان نیز، خاطرنشان کرد: در این مدت 60 میلیون و 638 هزار لیتر نفت گاز و 524 هزار لیتر نفت کوره در سطح شهرستان استفاده شده است.

افتخار با اشاره به مصرف CNG در سطح شهرستان یادآور شد: در 4 ماهه نخست سال مقدار 20 میلیون و 246 هزارمتر مکعب CNG عرضه شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 4 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت 22 جایگاه CNG در سطح شهرستان سبزوار، ادامه داد: در 4 ماه ابتدایی سال به طور میانگین روزانه مقدار 163 هزار و 274 کیلوگرم گاز در سطح منطقه مصرف شده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان اینکه در راستای بهینه سازی مصرف سوخت با افزایش گرایش مردم به استفاده از CNG حدود 20 میلیون و 246 هزار لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین صورت گرفته است، تصریح کرد: مصرف گاز مایع در چهارماهه ابتدایی سال جاری چهار هزار و 209 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل مقدار 3.3 درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار