معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی خبر داد:
معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی گفت: به 60 واحد صنعتی مبلغ 500 میلیون تومان سود پنج درصد اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۷۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رضا جمشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 1.5 میلیارد تومان برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برنامه سازمان این است که با استفاده از منابع بانک‌ها وامی با حداکثر سود تسهیلاتی 5 درصد به واحدهای صنعتی اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها از این مبلغ 30 میلیارد تومان تسهیلات ارائه می‌کند، گفت: پنج درصد سود آن معادل 1.5 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه این طرح سال گذشته نیز اجرایی شد، اظهار کرد: سال گذشته پنج میلیارد تومان سرمایه توسط بانک‌ها به 100 میلیارد تومان تسهیلات تبدیل شد که سود آن را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه این وام پرداختی در مرحله اول قرار دارد، عنوان کرد: این طرح ادامه‌دار بوده و برای اینکه واحدهای بیشتری از این بودجه استفاده کنند سقف آن را 500 میلیون تومان به عنوان سرمایه در گردش قرار دادیم.

جمشیدی در ادامه تصریح کرد: شرط اعطای این وام ارائه به شرکت هایی که مشکل بانکی و معوقه نداشته باشند و دلیل پرداخت آن برای رونق اقتصادی و تثبیت اشتغال و افزایش آن است اما به واحدهایی که مشکل اساسی دارند این وام پرداخت نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار