نایب رئیس دوم شورای شهر مشهد:
نائب رئیس دوم شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وظیفه اصلی شورای شهر تصمیم‌گیری به جای مردم نبوده بلکه وظیفه اصلی زمینه‌سازی برای حضور نخبگان در مدیریت شهری است.
کد خبر: ۷۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 17 August 2015
محمد سهیلی در جلسه مشترک شورای شهر مشهد با شورای دانشگاه فردوسی در محل سازمان مرکزی این دانشگاه اظهار کرد: گرچه بخش محدودی از توان علمی دانشگاه در حوزه کاربردی صرف شده اما در همان بخش تأثیرگذار بوده و در حقیقت کاربردی شدن علوم وضعیت مطلوبی را با خود به همراه داشته است.

سهیلی بیان کرد: وظیفه اصلی شورای شهر تصمیم‌گیری به جای مردم نبوده بلکه وظیفه اصلی زمینه‌سازی برای حضور نخبگان در مدیریت شهری است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال جاری 9 میلیارد تومان از سوی شهرداری مشهد برای شرکت‌‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته‌شده که در صورت جذب، این امکان فراهم بوده تا به بیش از چهار برابر نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: باید مسیری مستقل میان دانشگاه و شورای شهر تعریف شود تا هر دستورالعملی که در دانشگاه به نتیجه می‌رسد در شورای شهر و در صحن علنی شورا مطرح و مورد توجه قرار گیرد.

محمود عامری‌فرد عضو شورای شهر مشهد نیز در این زمینه تصریح کرد: باید پژوهش‌های گذشته را آسیب‌شناسی کنیم و در این راستا نگاه کاسب‌کارانه به پژوهش از بین برود.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم مشهد مانند نگینی در مباحث علمی در جهان بدرخشد و شاهد حل مشکلات شهر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار