امام جمعه سبزوار:
امام جمعه سبزوار گفت: شعارمرگ برآمریکا تا آخر ادامه خواهد داشت و هیچ کس نباید تصئر دوستی آمریکا با ایران را داشته باشد.
کد خبر: ۸۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 21 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از بصیر سبزوار حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا و هم پیمانانش با نظام جمهوری اسلامی ذاتی است اظهار داشت: تازمانی که ما وجود داشته باشیم شعار مرگ بر آمریکا تکرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آرزو و هدف امریکا از بین رفتن نظام جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: در مذاکرات اخیر شرایطی را برای ایران تعیین کردند که رهبری پاسخ محکمی دادند و شرایط مورد نظر و لازم الاجرا برای ایران را اعلام کردند.

ابراهیمی منحرف ساختن جامعه از دوستی اهل بیت را از نقشه های شوم دشمن اعلام کرد و افزود: امر به معروف در راستای دوستی هرچه بیشتر با اسلام کمک شایانی در از بین رفتن این خدعه است.

وی نیروهای مسلح را در هر لباسی در نظام جمهوری اسلامی زینت کشور دانست و خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نفوذ استکبار جهانی را در کشور و به خصوص زمینه دفاعی نخواهیم داد.

خطیب جمعه سبزوار به فرزندان برخی از صحابه پیامبر و خیانت های آنها به اسلام بعد گذشت مدت زمانی از صدر اسلام اشاره کرد و بیان داشت: دوری از اسلام و عدم امانتداری سبب خواهد شد تا انسان دست به اینگونه خیانت ها بزند.

ابراهیمی بر حمایت ایران از محور مقاومت و مظلومان تاکید کرد و خاطر نشان کرد: تا آخر به یاری مظلومان ادامه خواهیم داد و این کمک ها را در غالب کمک های مادی و معنوی به مناطق ارسال خواهیم کرد.

وی به فتنه گرانی که می خواهند از این حربه برای تفرقه در کشور استفاده کنند هشدار داد : ملت تا آخرین نفس گوش به فرمان رهبری خواهند بود اجازه فتنه گری را نخواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار