رئیس آموزش و پرورش جغتای:
رئیس آموزش و پرورش جغتای گفت: آزادگان فرهنگی رسالت خطیری در برابر نسل جوان دارند.
کد خبر: ۸۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 21 August 2015
همایش تجلیل از آزادگان فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان جغتای با حضور امام جمعه جغتای، رئیس آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعدادی از آزادگان فرهنگی و برخی از مسئولان این شهرستان در امامزاده سید محمد جغتای برگزار شد.

محمدرضا دستورانی رئیس آموزش و پرورش جغتای در این مراسم با تبریک گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: سالروز ورود آزادگان روز خوشحالی جامعه بوده و بعد از جنگ تحمیلی یکی از روزهای شاد برگشت آزادگان به میهن اسلامی بود.

وی با بیان اینکه آزادگان بهترین پیام‌آوران ایثار و شهادت هستند تشریح کرد: جنگ تحمیلی خاطرات تلخی برای ملت ایران برجای گذاشته و دفاع مقدس درس ایستادگی، استقامت و پایداری برای ما بود، به جرات می‌توان گفت آزادگان به عنوان گنجینه‌های انقلاب بهترین پیام‌آوران ایثار و شهادت هستند.

رئیس آموزش و پرورش جغتای با تأکید بر اینکه نباید صلابت و حضور ملت ایران را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: تاکنون حمایت مردم در تمام عرصه‌ها سبب موفقیت ملت ایران شده است، جامعه از آزادگان انتظار دارد به عنوان الگویی برای نسل جوان و نوجوان باشد به ویژه آزادگان فرهنگی که مسئولیت سنگین‌تری دارند.

دستورانی با اشاره به اینکه از هشت آزاده جغتای شش نفر آزادگان فرهنگی هستند، گفت: جغتای با تقدیم 180شهید از سطح شهرستان و 15شهید درشهر جغتای توانسته برگ زرینی از ایثار و شهادت را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار